EXTREMEMAN SALOU 226

lunes, 9 de mayo de 2011

23 Abril de 2011 Creació nou blog!!

Hi ha moments en que una sola persona, una sola paraula o un sol gest poden fer canviar la direcció de la teva vida i fins i tot et poden canviar com a persona.
Portava uns 9 anys preparant-me per competir en culturisme fins que vaig conèixer el triatló. Després de veure 2 o 3 proves vaig decidir que no m’estaria més darrere la cinta veient com cadascuna de les persones dallí s'intentaven superar a elles mateixes mentre jo l'únic que feia era imaginar com seria poder-hi participar. A partir d’aquí vaig començar a entrenar amb l'objectiu de superar les proves mes dures i convertir-me en una d’aquestes persones anomenades Ironmans.
En aquest blog enregistraré totes les hores d'entrenament, les curses disputades i les fotos que vagi fent des del dia que vaig començar a entrenar fins que compleixi el meu somni.

Gràcies a una d'aquestes persones que et canvien la vida he fet aquest blog i cada cop s'apropa més la hora de provar que es sent quant estàs a punt de comprovar els teus límits.

1 comentario: