EXTREMEMAN SALOU 226

miércoles, 18 de mayo de 2011

Mitja marató de Valls ( Cursa del CAlçot) 22km




El dia 27 de Març de 2011 es va celebrar a Valls la mitja marató anomenada cursa del calçot. Dins de les mitges maratons de la zona aquesta és de les més dures ja que te bastant desnivell tant pujades com baixades que donen la volta pels barris de la zona.

Donat que portava un mes entrenant i una cursa de 10 km ja no seria un nou repte vaig decidir provar una mitja marató per començar a notar la duresa de les curses de més llarga distància. Com que en la primera cursa (10k de Cambrils) havia fet 42 minuts vaig pensar que un bon resultat seria fer el mateix temps per quilòmetre però en 22km o sigui córrer a 4’20’’ durant 22km serien 1h i 32min.

A les 10 del mati es va donar la sortida i vaig començar a córrer a 4’30’’ el quilòmetre més o menys aguantant en un grup gran on hi havia corredors de tota mena. Als dos quilometres vaig augmentar el ritme i vaig escapar del grup i vaig avançar moltes posicions al llarg dels 20 km restants.
Els participants anaven perdent velocitat a causa del desnivell de la prova el qual fatigava la musculatura i feia que les cames cada cop pesessin més i gràcies a un entrenament basat en series i temps jo no baixava el ritme i només em calia esperar que tots els que no tenien el mateix nivell s’haguessin sobreestimat. Així va ser i durant tot el recorregut passava gent que caminava, s’ofegava o simplement baixava el ritme i intentava una mena de marxa per acabar la prova sense caminar d’una forma un poc més digna.

Al cap de 1h i 34’ arribo a meta, amb millors condicions que la cursa de 10km de Cambrils i molt bones sensacions de cara a provar proves mes grans.

1 comentario:

  1. He descobert el teu blog gràcies a un amic. He llegit totes les teves entrades i el trobo molt interessant. Comparteixo amb tu les ganes de millorar i arribar als límits, de l'esport i la satisfacció que et dóna millorar els registres. Me n'alegro que algú et fes descobrir els triatlons, jo algun dia espero fer-ne algun, també. Et seguiré, a les curses, els reptes, els entrenaments... Serà una motivació més per a un servidor. "No paris mai de córrer fins que et treguin en pinces." - Killian Jornet.

    ResponderEliminar