EXTREMEMAN SALOU 226

domingo, 11 de septiembre de 2011

Aquatló de Tarragona

Avui és dia 4 de Setembre de 2011 i a la ciutat de Tarragona es celebra un aquatló que consta de: 2’5km de cursa a peu seguits de 1km nedant i 2’5km més de cursa a peu. Arribo puntual a l’obertura de boxes i desprès de recollir el dorsal preparo el material correctament per tal de fer una transició lo més rapida possible.



9:00am sona el tret de sortida i començo a córrer a una velocitat constant que se que podré mantenir durant els 2’5km restants i hem permetrà arribar a l’aigua en energia per poder nedar a un bon ritme. Em col·loco 6è i ràpidament els corredors que estan mes avançats comencen a baixar el ritme conseqüència de no haver calibrat bé la velocitat i en menys de 1km estic 3er.



Arribo a la transició en tercera posició i durant aquesta hem passen 2 corredors, surto disparat cap al mar, entro a l’aigua i començo a nedar a un ritme constant. Passo un o dos nedadors i em poso a peus de dos triatletes que neden fatal fen ziga-zaga cada pocs metres i em fan perdre temps. Decideixo passar-los i em col·loco en una de les primeres posicions. Avui la mar està revolta i les boies son petites, vaig traient el cap però no les trobo i segueixo nedant en direcció a la moto aquàtica pensant que marcarà la última boia però un cop arribo allí els socorristes m’indiquen que la boia està en direcció contraria a uns 100 o 150 metres. M’ha caigut el món al damunt, i desprès de uns instants de incertesa de abandonar o no, decideixo seguir i intentar quedar en la millor posició possible. Desprès d’uns dos minuts arribo a la boia que m’ havia passat de llarg i ja m’ha passat tot el “pelotón” de atletes de nivell mig. Estic en la posició 20 mes o menys i començo a passar nedadors fins que surto de l’aigua agafo la polsera necessària per fer una altra volta al circuit de natació de 500 metres i dono una volta molt ràpida i em poso el 10è mes o menys.



Després de la transició començo a córrer a un bon ritme i passo dos corredors més abans de arribar a meta. He queda 8è de la categoría absoluta masculina, després d’una cursa plena de dificultats i errors inesperats. He fallat i en una proba tan ràpida 3 minuts perduts ho es tot. Intentaré aprendre de les errades i no caure més cops amb la mateixa pedra.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario