EXTREMEMAN SALOU 226

sábado, 7 de enero de 2012

Sant Silvestre Manlleu: 31-12-11

Son les 5:30 de la tarda ja soc a casa i noto que l’últim dia de l’any no pot acabar així, rendint-me a la primera dificultat i mentre em dutxo recordo que hi ha una altra sant Silvestre a Manlleu i saps que?..... M’apunto!!
Arribo a Manlleu a les 6:40 fa molt fred i vaig amb roba curta, agafo el dorsal i escalfo fent 4 accelerades abans de posar-me a la línia de sortida. Amb tota la barra del món passo als grups de participants fins col·locar-me a la primera líniai... A PER TOTES!.


Sona la senyal de sortida i als pocs metres em col·loco primer, tinc bones sensacions i tot i que aquí hi ha bons triatletes i duatletes jo sóc ràpid amb la cursa a peu i sa d’aprofitar. Al cap de 1km començo a notar les cames buides (no tinc força) el cor va bé, no vaig passat de pulsacions i en condicions normals aguantaria aquest ritme els 5km de cursa però... els 8 o 9km de Taradell m’han destrossat i ara començo a patir les conseqüències. Baixo una mica el ritme però poc tot i que l’he baixat el suficient com per a perdre algunes posicions, vaig el 5è i no perdo de vista als primers. Pocs metres abans de la arribada em passen dos corredors mes fent un esprint i acabo 7è.
Ara si que ja es pot acabar l’any, tampoc l’he guanyat aquesta però ho hagués pogut fer en el cas d’estar amb bones condicions. Estic molt content amb l’esforç i les sensacions de les dues carreres, el cos aguanta esforços que ni nosaltres mateixos som capaços de imaginar.



BON ANY NOU!!!

1 comentario: